Перелік послуг:
- виконання запитів фізичних та юридичних осіб;
- виготовлення копій архівних документів;
- надання консультацій по телефону та на особистому прийомі;
- упорядкування документів в установах та організаціях;
- приймання на державне зберігання документів з особового складу ліквідованих підприємств, організацій та установ без правонаступника.
Перелік запитів, що виконуються архівом:
- приймає документи на зберігання;
- готує, оформляє та видає довідки про нарахування заробітної плати, трудовий стаж;
- виконує запити фізичних осіб щодо призначення пільгової пенсії;
- видає довідки державному реєстратору;
- виконує запити на вимогу правоохоронних органів та інших юридичних осіб;
- надає консультації громадянам та юридичним особам щодо місця знаходження документів установ, організацій та підприємст, які не передали документи на зберігання до архіву;
- надає технічну та практичну допомогу організаціям, установам щодо впорядкування документів, їх оформлення, складання описів, справ, актів щодо знищення документів, які втратили науково-історічну цінність та практичне значення, складання історічних довідок
Характеристика основних видів запитів:
Трудовим архівом виконуються запити лише соціально-правового характеру. Всі запити безкоштовні.
Інформація про консультації, що надаються:
Відповідно до завдань,визначених законами України "Про місцеве самоврядування", "Про Національний архівний фонд та архівні установи", " Про звернення громадян"а також Положенння про Трудовий архів виконавчого комітету Бориспільської міської ради відповіді на запити надаються протягом місяця, і в залежності від результатів пошуку – архівна довідка або негативна відповідь, якщо відповідних документів у архіві не виявлено.
Запити інвалідів та осіб, які постраждали внаслідок аварії на ЧАЕС, та інших осіб, які потребують соціального захисту та підтримки – виконуються в першу чергу і, по можливості терміново.
Відомості про підтвердження трудового стажу та нарахування заробітної плати, які зберігаються в документах з особового складу (наказах з особового складу, особових рахунках, відомостях по нарахуванню заробітної плати), зберігаються в архівах установ, підприємств і організацій 75 років і не підлягають передаванню в Трудовий архів. Тобто ці документи можуть зберігатися в установах, організаціях та підприємствах, що продовжують існувати. Якщо установа ліквідована, то треба звертатися в архів вищої установи відповідної галузі або в Трудовий архів.
Звернення від учасників ліквідації аварії на ЧАЕС для підтвердження факту участі у ліквідації наслідків аварії виконуються на підставі документів архівних фондів установ. Однак серед вищезгаданих документів немає посвідчень про відрядження до зони АЕС, табелів виходу на роботу, довідок про отримане опромінення і т. ін. у зв’язку з тим, що ці документи мали на той період термін зберігання 3 роки. Матеріали інших установ, які знаходились в зоні ЧАЕС або направляли людей на ліквідацію аварії, в Трудовому архіві не зберігаються.